Lätt som en plätt

Idag är det som sagt måndag. Sitter här på golvet, och har rejäl mensvärk. Min dag har varit jätte bra. Det började med att jag kom hyfsat i tid till samligen. Sen började jag äntligen(!) rita min fattig/rikedoms bild i bilden. Dock resultatet är en annan sak.. Sen efter bilden hade vi igentligen spanska men Veronica och jag hade elevråd. Sen efter elevrådet (som blev otroligt misslyckat) hade vi lunch, och lunchen var såklart fiskpinnar som vanligt.. Snälla anställ ny matpersonal? Sen hade vi matte, vi hade en skitrolig vikare. Han var som värsta gubben, klädde sig som en och pratade som en. Jag och Veronica satt typ hela matten och skrattade åt honm. Fast jag fick lite dåligt samvete, för jag tror han är en bra lärare igentligen.. Jaja. Sen hade vi NO och det var typ föreläsning hela lektionen :) Det var skönt, fick också GODKÄNT på sexuallkunskapsprovet. Yes! Var iallafall glad att det blev G. Sen pratade jag med Nina om min Ellära, och vi bestämde oss för att jag bara gör provet och sen en bra redovisning för 6:orna. Lätt som en plätt, eller kanske inte.. Men jag tror jag fixar det. Jag slänger upp en dagens för det var så längesedan.

Dagens humör: goodie
Dagens borde: plugga
Dagens frisyr: plattathår plus ett diadem
Dagens klädsel: jeans h&m, linne kapphal, skjorta veronicas, ballerina från barcelona
Dagens planer: sitta vid datorn hela natten
Dagens vill ha: pumaskor med glitter detaljer
Dagens längtan: thailand
Dagens beroende: inget
Dagens tråkigaste: elevrådet
Dagens personer: Hediyeh <3
Dagens irritation: Magnus den irriterande jävla uggleläraren.
Dagens kommentar: ''Du är made in china''
Dagens låt: Say ok, Vanessa Anne Hudgens
Dagens vän: Veronica <3
Dagens onyttiga: godis, kladdkaka och o´boy hehe..
Dagens dryck: vatten
Dagens middag: saffrans pasta med räkor
Dagens bästa: att jag fick ett par puma skor av min syster Emma
Dagens sämsta: mensvärk
Dagens babe: Linn <3

Ciao
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0