Vem tycker ni ska vinna?

Idag läste jag i tidningen att melodifestivals finalen är ikväll, själv visste jag ju inte det innan jag läste det. Men då började jag fundera.. vem vill jag ska vinna igentligen? Charlotte Perelli? Linda Bengtsing? Nordman? Ola? Sibel?

När jag sedan sökte på Charlotte Perellis låt på youtube, så insåg jag att jag nog tycker hon ska vinna, om man tänker efter så är det nog hon som har mest potential att sedan vinna i Eurovision Songcontest (?). Iaf så tycker jag, men nu frågar jag er, Vem tycker ni ska vinna? Vem tycker ni har störst potential att vinna?
___________________________________________________________________________________________

Dagens humör: fine  
Dagens frisyr: flätor
Dagens kläder: strumpor rosa/lila med snobben, tygbyxor lila rutiga, gul hoodtröja
Dagens händelse: promenad i skogen
Dagens planer: se på finalen i melodifestivalen
Dagens vill ha: ny handväska
Dagens saknad: pengar
Dagens mat: macka och o´boy
Dagens kärlek: datorn
Dagens sämsta: huvudvärk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0