Torsdag

Dagen började med att jag vaknade runt halv 11, då var jag massa trött. Sen ringde jag och väckte Veronica och satt sedan en stund vid datorn. Sen ringde Veronica tillbaka och undrade om vi skulle mötas i Kista kl 13.10 för att shoppa. Så då bar det av till Kista, sen efter kista åkte jag hem till Linn för att kolla på hennes kycklingar och såklart träffa min egen Linn ;D <3 Kycklingarna var ursöta och jag är avundsjuk. Sen ringde mamma och undrade om vi skulle till Kista, så då bar det av till Kista igen, och i Kista fick jag 2 par jeans och ett par skor, typ spetsiga ballerina med liten klack. Jag är iallafall jätte nöjd. Snart ska jag se på Gossip girl, film och bara mysa med Sigge. :)

You know you love me
XOXO Sofia

Dagens.

Dagens humör: goodie
Dagens borde: skriva klart svenskan och skicka till sara
Dagens frisyr: knut as always
Dagens klädsel: strumpbyxor svarta, kjol brun, 3/4 tröja svart
Dagens planer: se på gossip girl, skriva svenskan
Dagens vill ha: pumps
Dagens längtan: till Thailand
Dagens beroende: Linns kycklingar, ursöta!
Dagens tråkigaste: Z & V bråkade i kista
Dagens personer: Linn & Frida
Dagens irritation: bråket i kista
Dagens kommentar: ''skorna börjar bli gamla, dom får rynkor''
Dagens låt: Piece of me, Britney
Dagens vän: Linn<3
Dagens onyttiga: hamburgare i kista o choklad ägg hos Linn
Dagens dryck: vatten
Dagens middag: carbornara pasta
Dagens bästa: Linn & Frida <3
Dagens sämsta: att vara fattig
Dagens babe: Frida<3

Kommentarer
Postat av: Linn

Asså skitunge du snor min dagens, min nya dagens och listor. Ta dej i baken!

2008-03-28 @ 11:20:20
URL: http://linndex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0