Tisdag

Idag var jag och shoppade. Nej jag är ingen shoppoholic, haha ;) Köpte en foundation eftersom min är borta. Tappade bort den när Linn var här, hmm.., Det var iaf en MaXfaktor Miracle Touch foundation. Den blir säkert bra :). Sen på kvällen gick jag till friskis & svettis med Zandra och Veronica, Ki balans hette passet och det var väldigt avslapnande och skönt, sen åkte vi hem till mig och hämtade grejer sen åkte vi hem till Zandra och Veronica och kollade på film och sen sov jag där. Mycket bra dag, förutom att jag splidde fanta över hela mina byxor, :( Ett + är hur mycket jag har tränat idag, gick runt i Stinsen väldigt länge (vem säger att det inte lönar sig att shoppa?), sen gick jag från Stinsen hela vägen hem. Det var skönt. :)

You know you love me,
XOXO Gossip Girl

Dagens;

Dagens humör: glad
Dagens frisyr: knut as usual
Dagens parfym: So...? Kiss me
Dagens kläder: jeans vita, linne svart, munktröja gul
Dagens händelse: Var i stinsen med tjejerna sen blev det bråk och 2 åkte hem.
Dagens planer: Friskis & Svettis
Dagens vill ha: Månadskort på Friskis & Svettis
Dagens mat: cheeseburger meal
Dagens sämsta: spillde läsk på jeansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0