Söndag,

När jag vaknade imorse mådde jag mycket bättre, kunde andas genom näsan vilket var ett stort +. Idag rensade jag min garderob, och det blev otroligt fint. I'm proud over me, städat hela mitt rum på två dagar ett stort framsteg för lilla mig. Gick sedan och duschade och filade till mina naglar, sen gjorde jag hemkunskapsläxan (Vad är det som gjort mig så duktig?) min första lägenhet och blev klar med den för några minuter sedan. Om cirka 2 timmar ska jag åka till syster Emma och äta tillsammans med dom. Syster Anna, Ebba, Ann och Peter är på besök i sthlm, så det så.

I know you love me,

XOXO Gossip Girl


DAGENS ,

Dagens humör: glad
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens kläder: svarta leggins, svart kjol, vit tröja med en rosa kofta,
Dagens händelse: städat och pluggat
Dagens planer: städa klart (det lilla som är kvar)
Dagens vill ha: fortsättning på boken ''Som jag vill vara''
Dagens saknad: Frida<3
Dagens mat: rester från igår (lammstek & potatisgratäng)
Dagens kärlek: vänner (serien)
Dagens sämsta: godissug :P


Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen! du rensade ditt rum! hehe xD
ah.. jag måste också gör hemkunskaps läxan men den får vänta tills.. imorn lr nått:P

Vi ses

2008-03-23 @ 17:43:28
Postat av: Sofia

Jo, det var ju dags nu ... typ x'D
haha, den var rätt enkel ^^

2008-03-23 @ 17:48:54
URL: http://allwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0