Snodde en lista från Linn :) <3

Höger- eller vänsterhänt: Vänster.
Humör just nu: Trötter.
Favoritgodis: choklad och flaskor
Är det nåt du absolut inte äter: lever,
Kläder just nu: mjukisbyxor bikbok, linne JC, tjocktröja H&M.
Musik just nu: Rihanna - Rehab
Vad sa du senast: hejdå
Favorit-hangout: Alla mina kompisar :D
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ingen aning
Sommarplaner: Vill åka utomlands, åker säkert till Manda <3
Fisk eller badkruka: FISK !! :D
Saft eller alkohol: Beror väl på, men antagligen saft ;)
Längd : 165 ca
Hur många kuddar sover du med: 2 stycken,
Favoritväder: Sol och sommar !!
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska, hela livet ut ^.^
Sparare eller slösare: Slösare, vem kan spara sina pengar i evighet när det finns så mkt att köpa? :O
Vem är viktigast för dig: Min familj, och mina närmsta vänner.
Bästa film: Inte utan min dotter är klart en av dem bästa.
Tror på liv på andra planeter: Jag tror inte det.
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Självklart!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jadå, sen kan ju alla göra misstag, bara man vet att man gjorde fel.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 typ..
Bio eller promenad: Båda :)
Är du kittlig: Hela kroppen baby !
Snarkar du? Japp haha *snaaaark*
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? Faktiskt inte
Äckligaste insekten: maskar? om det är en insekt, (IQ nooll ) (a)
Största svaghet: Dåligt kondition haa, måste träna mer. Få bort fettet från magen :)''
Det här är jag bra på: Jag vet inte,
Bästa bok? Som jag vill vara, I Taket lyser stjärnorna
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Vet inte
Vad vill du jobba som? Fotograf, Journalist, Åklagare, vet inte.
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Ibland
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ja, navelpiercing, och en tatuering på baksidan av axeln och kanske en på baksidan av ryggen
Var nånstans? -||-
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Gillar när det är städat, men det är sällan det haha :)''
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Njae..
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster.
Hur många syskon har du? 2, storasystrar
Vad är du mest rädd för? Att bli lämnad, våldsmän, förlora någon jag älskar, att inte palla mer.
Är du rädd för blod? Om det är mycket skulle jag nog vara det.
Gillar du att sjunga? Ja! Älskar det!
Brukar du sola? Ja, utomlands
 Vad gör du om du får hicka? Försöker sluta ^^
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0