Skryta, Skryta, Skryta, Varför?

Nu ska jag ta mig i ändan och klaga på något som stör mig så jävligt .... folk som skryter. Så fort man säger att man tillexempel hade lite problem med sin hund att den skäller osv, då ska den andra personen säga att min hund skäller aldrig ovs, Varför måste man lägga till dem kommentarerna? Eller tillexempel när man kör singstar eller liknande, så vinner en person med mycket poäng, så ska den säga, min syster smittade mig, jag är jätte hes / förkyld. Som om den personen vill säga att den är bättre igentligen, Varför? Det är bara så himla onödigt, du vann över mig, räcker inte det? Måste du trycka ner mig i skiten?

Nu känns det lite bättre när jag skrivit av mig, :)

(och jag pratar inte om en speciell person, utan folk i allmänhet..)

Kommentarer
Postat av: Shivano

håller med dig, vissa kan inte ta att andra faktiskt kan vara bättre än en, utan måste alltid synas som nummer 1.. dåligt dåligt =)

2008-03-15 @ 17:43:44
URL: http://shivano.blogg.se
Postat av: Sofia

Precis min mening, måste alla hela tiden vara bäst? Helt meningslöst,

2008-03-15 @ 18:19:17
URL: http://allwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0