Onsdag

Vaknade hos Zandra och Veronica imorse. Hihi, vi hade varit lite barnslig igår och sett på tecknad film :) Sen när jag vaknade insåg jag att jag skulle till Agnes, så smsade Olivia och frågade när vi skulle åka, och då skulle vi åka om typ 1 ½ timme, men såklart så blev jag försenad iallafall, typiskt mig. Sen så springer jag hem från Zandra och Veronica, ut med Sigge och sen tillbaka samma väg, för att ta pendeltåget till Huddinge, handla på ICA, och för att sen hamna hos Agnes och se filmmaraton av Pirates of the Caribbean filmerna, trevligt trevligt. Från början var vi, Agnes, Minna, Sandra, Malin, Richard, Maria, Sebbe, Olivia, Freddy, Angelina och jag :) Alltså 11 pers, men sen drog typ alla och då blev det bara Sebbe, Olivia, Angelina, Freddy, Agnes och jag kvar :) Så vi såg klart på alla filmerna sen drog jag hem vid typ 9 tiden, och då tog jag tåget tillsammans med Freddy, Sebbe och Olivia. Sen gick jag hem till Zandra och Veronica igen för att hämta mina saker, sen stannade jag såklart där en stund. Kom hem vid typ 11 tiden :) Detta var en bra dag. Sen imorgon ska jag typ shoppa (igen ja!) med tjejerna. Detta blir ett bra påsklov.

Dagens humör: goodie
Dagens frisyr: oborstad knut
Dagens parfym: Poisen, Dior
Dagens kläder: jeans gråa, t-shirt turkors, munktröja gul
Dagens händelse: var hos Agnes på filmkväll :)
Dagens planer: sova
Dagens vill ha: kycklingar som Linn har fått *avundsjuk* :(
Dagens saknad: Frida & Linn <3
Dagens mat: godis, (inte ätit någon riktig mat idag hehe)
Dagens kärlek: bdb gänget <3 :)
Dagens sämsta: 100 tons IKEA kasse med kläder i ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0