Måndag

Vaknade imorse av att näsan svider så in i helvete, går och tittar i spegeln och ser att hela näsan är röd och sprucken runt näsborrarna efter alla snytningar. Jag fucking hatar att vara förkyld! Sen ska jag inte åka till västervik heller, (hur blev min vecka så förstörd?) Sen kommer jag nog inte kunna simmar heller, vill inte blir förkyld all over agian.

I know you love me,
XOXO Gossip Girl

DAGENS:

Dagens humör: dåligt
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens kläder: snobben shorts vita, t-shirt med delfin tryck vit och blå.
Dagens planer: se på film, rensa bokhyllan, sätta upp spegel
Dagens vill ha: pengar
Dagens kärlek: bloggen<3
Dagens sämsta: förkylningen, sprucken näsa, ALLT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0