Måndag

Hela dagen har fuckat sig, jag mår skit och kommer säkert inte palla gå till skolan imorgon , för det första fick jag hemläxa i NO, för jag gjorde ett handavtryck med kakao i Martins ansikte, som om kakao fräter eller något .. , HÄNG NINA TACK !!
____________________________________________________________________________________________

Dagens humör: sur
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens parfym: Poisen, Dior
Dagens smink: foundation, mascara, ögonskugga
Dagens kläder: jeans gråa, linne blandfärg,  halsduk lila, tjocktröja svart
Dagens händelse: Tove blev slagen i huvudet av en utvecklingsstörd på bussen
Dagens planer: bli sjuk så jag slipper skolan imorgon
Dagens vill ha: Amor-Amor parfym
Dagens saknad: nya parfymer
Dagens mat: pyttipanna
Dagens kärlek: halsduken
Dagens sämsta: illamående, huvudvärk, NINA <//////////3

Kommentarer
Postat av: Linn

Lilla Sofia du är ju illamående hela tiden. Stackarts lilla Martin då, det fräter så in i helskotta ju. Haha, Nina...

2008-03-17 @ 21:19:57
URL: http://linndex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0