Måndag

Idag var första skoldagen efter helgen,var trött och hade mensvärk. Ville gå hem under dagen men piss mamma lät mig inte, :( Så jag skippade spanskan haha, :D orka med flooora cepe lärare. Sen efter skolan gick Veronica med mig hem och så såg vi på vänner, och det hackade jätte mycket :( *snyft* måste kolla skivorna, så dom inte pajjar totally, Sen imorgon ska jag träffa Linn :D <3 Hon är verkligen min favorit !!

Dagens humör: goodie
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens parfym: So...? Kiss me
Dagens kläder: jeans, linne blandfärg, tjocktröja grön
Dagens smink: mascara
Dagens planer: städa
Dagens vill ha: kläder o skor
Dagens saknad: pengar
Dagens finaste: Linn <3
Dagens mat: mackor
Dagens kärlek: bloggen
Dagens sämsta: mensvärk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww

2008-03-10 @ 19:21:48
Postat av: Linn

Aww

2008-03-10 @ 19:24:59
URL: http://linndex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0