Lördag

Idag vaknade jag vid halv 1, jag förstår igentligen inte varför, gick och la mig vid typ 12, så sov ungefär 11 timmar inatt haha. :) Idag har jag bara gjort massa vettiga saker, jag har pluggat och skickat in svenskan till Sara, och sen har jag städat lite och dushat. Sen träffade jag frida i några timmar också, vi sjöng till Britney spears och såg sedan på Heribe Fulltankad. Sen gick frida hem och då åkte mamma och jag och hyrde en film, kärlek på menyn, den var faktiskt riktigt bra, men lite sorglig. Jag tycker absolut att ni ska se den ;) Nu ska jag ta och se på Gossip Girl!

You know you love me,
XOXO Sofia

Dagens,

Dagens humör: kloker
Dagens borde: rensa bland mitt smink
Dagens frisyr: hästsvans
Dagens klädsel: jeans mörkblåa, långärmad svart
Dagens planer: se på Gossip Girl, och spela ett spel
Dagens vill ha: pumps
Dagens längtan: glass!
Dagens beroende: mina skor
Dagens tråkigaste: Frida orkade inte gå på bio.
Dagens personer: mami <3
Dagens irritation: ingen, har varit glad hela dagen :)
Dagens kommentar: ''I've lost 3 ½ pounds''
Dagens låt: How do I breathe, Mario
Dagens vän: Frida <3
Dagens onyttiga: cider och yoggi drickyogurt
Dagens dryck: cider och yoggi drickyogurt
Dagens middag: lax och potatis
Dagens bästa: se på film och mysa med mami
Dagens sämsta: dåliga drömmar
Dagens babe: Frida i hennes nya linne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0