Lördag

Påskafton idag. Det kommer inte hända något speciellt alls, blir väl att ligga i sängen förkyld som jag är. Kanske snaska på lite godis :)<3 Annars ingenting, kommer nog se en eller flera filmer under dag. Mamma och Joakim ska nog åka till Harriet och Ove, men jag stannar hemma. Hade faktiskt sett fram imot att få träffa dom, men förkyld som man är får man stanna hemma i sängen och använda upp hela mammas förråd av näsdukar och toalett papper. Men det är iaf skönt att få ligga i ett städat rum, är glad att jag faktiskt tog mig tiden igår och städade rummet. Blev ju dock inte helt klar hade tänkt att rensa i garderoben och ta ut det jag aldrig använder. Kanske kan man sälja det till second hand för att tjäna lite pengar till nya kläder? Det är ju en idé istället för att ge det till kusinerna. Jag ska prata med mamma om det, men aja, det beror ju också på om jag orkar ta mig upp ur sängen och rensa i min garderob. Jippie min påskafton kommer att bli så kul.. *not*
___________________________________________________________________________________________

Dagens humör: dåligt
Dagens frisyr: knut
Dagens kläder: vitt linne, vita trosor = pyjamas 
Dagens händelse: blev mega förkyld
Dagens planer: softa i sängen
Dagens vill ha: medicin som botar förkylning på 2 minuter.
Dagens saknad: nässpray menthol
Dagens mat: té med mjölk
Dagens sämsta: förkylningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0