Fredag

Nu har Linn sovit över, och vi har varit i Kista & Stinsen, det är jätte fint nu när dom byggt om! Vi köpte nästan ingenting, Linn hade med sig 500 kr, och köpte ingenting förutom mat. Jag hade med mig 120 kr (fattig som man är) och jag köpte mat och ett läppglans, Loréal Paris Glam Shine, ett sådant har jag trånat efter länge.. men eftersom det kostar 99 kr, har jag aldrig köpte det men nu var det nersatt till 69 kr, så jag slog till direkt :) Maten inhalades på burger king, Linn tog en Whopper Meal, och jag en Cheeseburger Meal. Sen skulle Linn hem vid 3 och såklart blev vi försenade så Linns mamma fick komma och hämta oss, och hon var måttligt glad, men men vi promenerade iallafall från Stinsen till Rådjursstigen/Malmvägen, och så var Linn jätte kissnödig på vägen så hon fick kissa bakom en buske haha! Sen när jag kom hem så tog jag mig i baken och städade mitt rum, det känns väldigt skönt nu när det är städat. Sen på kvällen gick jag hem till Malin, eller gick och gick fick åka med Tova och Frida, sen såg vi på Mean Girls hos Malin, och jag drack det som fanns kvar av min smootihe från morgonen. Sen åkte jag med Elin hem vid halv 12 tiden, och gick sedan och la mig direkt, var massa trött. Det var min fredag.
___________________________________________________________________________________________

Dagens humör: skrattglad
Dagens frisyr: knut och Elins diadem
Dagens smink: foundation, mascara, ögonskugga
Dagens kläder: Linns G-star jeans, röd t-shirtklänning med tryck 
Dagens händelse: Kista och Stinsen med Linn<3
Dagens planer: Sova
Dagens vill ha: nagelkräm från the body shop
Dagens saknad: body loation från the body shop
Dagens mat: cheeseburger
Dagens kärlek: the girls <3
Dagens sämsta: början på en förkylning

image46Läppglanset, jag köpte.

Kommentarer
Postat av: emma

vill önska dig en glad påsk

2008-03-22 @ 12:32:03
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0