Tisdag

Idag så var jag i skolan, sen så gick jag och Linn och Veronica på en bit hem till mig, sen så stannade vi och gick catwalk haha, sen så hade jag vunnit en kondom av martin när vi spelade poker på svenskan, och då ville dom ha tillbaka den, så Linn och jag satte på den på en stoor pinne så den gick sönder, men sen så hittade vi en mindre pinne och då passade den :] Sen gick vi ut med Sigge, och sen så gick vi hem till Veronica där vi träffade Frida, Malin, Zandra och Veronica som gått hem direkt från catwalken. Sen så skulle dom till frisisk och svettis så då gick jag och Linn hem till henne och gosade lite med hennes kycklingar, sen höll vi på och garvade hela kvällen tills klockan 9 när mamma kom och hämtade mig. När jag kom hem såg jag lite på slutet av My Boss's Daughther, den var inte alls som jag föreställt mig, haha. Sen såg jag på ett gammalt avsnitt av Navy CIS.

You know you love me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0