Som sagt ...

Hejsan alla bloggisar! Har som sagt inte skrivit på ett tag, och det är av den enkla anledningen att jag inte hunnit, jag har haft mycket i skolan, mycket med kompisar och mycket hemma, och så jag har istället lagt ner min lilla blogg energi på min och linns blogg. (Ni är välkomna att besöka den www.brunetternasmode.blogg.se) Men nu är jag igång igen. Jag ska försöka att skriva varje dag, men det är absolut inget jag kan lova. Och sen har jag något att tillägga. Till den här Sanna, du behöver inte sitta och kommentera att jag inte skrivit på ett tag. Du utger dig själv bara som patetisk. Sluta upp med det. Tack! Ja, det var väl allt för mig

Ciao,
Sofia

Men jag måste bara tilllägga att jag har hittat ett supersött halsband, som jag absolut tänker köpa. Men som en bloggare måste jag såklart fråga er läsare. Vad tycker ni om detta halsbandet?

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0