Fredag

Tjolahopp gott folk. Idag har jag varit med Linn, vi har ätiti världens nyttigaste middag.. *not*, sen på det åt vi chips och drack läsk, duktig sofia som går ner i vikt. -.- aja, det var iaf jättekul och vi gjorde äntligen en modeblogg ihop: www.brunetternasmode.blogg.se hihi erkänn den är massa fin! :) Annars har det inte hänt så mkt idag. Nu har jag ont i halsen och i magen, :[ jag får se hur det blir med söndag, då jag ska sjunga. fast igentligen så vill jag ju inte så igentligen gör det mig inget ifall jag skulle blir sjuk ^^ bara inte en jävla förkylning tack!

You know you love me

Dagens:

Dagens humör: ledsen och sen glader :]
Dagens borde: städa i mitt rum
Dagens frisyr: utsläppt vs knut
Dagens klädsel: jeans h&m, svart t-shirt fred perry, svarta taxklackar vagabond
Dagens planer: sova ut
Dagens vill ha: adidas tröja
Dagens längtan: sommar
Dagens beroende: Linn <3
Dagens tråkigaste: ont i halsen och magen
Dagens personer: Linn<3
Dagens irritation: att Elin och Amelie ignorerade mig i början av dagen :'[
Dagens kommentar: ''Han tog av sig sin kavaj''
Dagens låt: Remain Forever, Haroon
Dagens vän: Linn och Frida <3
Dagens onyttiga: middagen och chips, och lääääsk, träna på söndag kanske?
Dagens dryck: sockerdricka
Dagens middag: lövbiff med potatisgratäng
Dagens bästa: när Linn och jag lekte med kamrorna :D
Dagens sämsta: ont i halsen och i magen :[
Dagens babe: Linn ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Dagens babe: Linn ;)

thank you darliing

2008-04-05 @ 10:22:45
URL: http://linndex.blogg.se
Postat av: Sofia

Så lite så ;)

2008-04-05 @ 12:24:07
URL: http://allwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0